Expeditions: A MudRunner Game - Season 3: Icy Shores
Wyrusz w odlegle rejony Karpat, aby pomóc naukowcom w dokonaniu nowych odkryć. Przedzieraj się przez gęste błoto i topniejący śnieg, pokonując ostrożnie oblodzone koryta rzek, i zapuść się w głąb ciasnych transylwańskich jaskiń w imię postępu.