Expeditions: A MudRunner Game - Season 3: Icy Shores
Bilim asla sabit kalmaz. Araştırmacıların bir kez daha yardımına ihtiyacı var. Bilim insanlarının yeni keşifler yapmasına yardımcı olmak için Karpat Dağları'nın uzak vadilerine doğru ilerle. İlerlemek için yoğun çamur ve eriyen karların içinden geç, buzlu nehir kıyılarında dikkatlice yürü ve dar Transilvanya mağaralarına in.