Expeditions: A MudRunner Game - Season 4: Amber Dusk
Every research project requires explorers, and the mountains are calling one last time. Complete your off-road journey in the Tatras, and help scientists deepen their understanding of the wilds. Traverse idyllic valleys transformed by recent floods, venture deep underground, and discover remnants of ages past - from majestic basalt columns to ancient temple ruins.