Expeditions: A MudRunner Game - Season 4: Amber Dusk
Her araştırma projesi kaşiflere ihtiyaç duyar ve dağlar bizi son bir kez daha göreve çağırıyor. Tatra Dağları'nda off-road yolculuğunu tamamla ve bilim insanlarının vahşi doğayı daha iyi anlamalarına yardım et. Son sel felaketleriyle bambaşka bir hâl alan pastoral vadilerden geç, yeraltının derinliklerine in ve görkemli bazalt sütunlardan antik tapınak kalıntılarına kadar geçmiş çağların izlerini keşfet.