Expeditions: A MudRunner Game - Supreme Edition
Prowadź misje badawcze kierując różnymi pojazdami terenowymi z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i narzędzi oraz zarządzając obozem i jego załogą, co pozwoli ci przetrwać w dziczy.