Expeditions: A MudRunner Game - Year 1 Edition
Tüm arazi şartlarına uygun çeşitli araçları ve yüksek teknolojili aletleri kullanarak araştırma görevlerine öncülük et, kampını ve ekibini yöneterek vahşi doğadaki başarı ihtimalini yükselt.