Yeni dünyayı fethet: 16. yüzyılda İspanyol kâşifler ve askerler Amerika kıyılarına ulaştı. Altın, şöhret ve macera peşindeki bu gezginler kendilerini açlık, hastalık ve tehlikeli yırtıcı hayvanlarla karşı karşıya kaldıkları, tehlikelerle dolu vahşi bir ortamda buldular. Onların ardından geriye Aztek İmparatorluklarının harabeleri kaldı.
Fatihlerin tarihini yeniden yaz: Yerel halklarla diplomatik ittifaklar kur... Ya da vahşileri ezip geçerek pagan kabilelere kendi uygarlığını götür! Farklı karakterlerle keşif seferine çık: 30'dan fazla karakter arasından kimleri yanına alacağını akıllıca seç, ancak dikkatli ol! Her birinin kendine has özellikleri, görüşleri ve ahlaki standartları var.
Hayal edilemeyecek zenginliklerin peşine düş ve acımasız ormanlarda kıyasıya savaş. Sıra temelli bu strateji RYO sırasında kurnazlıkla yapacağın planlar en az dikkatli bir kaynak yönetimi kadar önemli. Expeditions: Conquistador 25 saati aşan oyun süresi boyunca oyuncuları zorlayan iki farklı senaryoya ayrılan zengin bir hikâye akışına sahip. Strateji oyunlarında deneyimli olanlar kadar yeni başlayanlar da sıraları gelince kendi El Dorado'larını bulacak!