Expeditions: Rome - Death or Glory
Don the armour of a Gladiator and enter the arena to win fame and fortune in ‘Death or Glory!’ Play with the new Gladiator character class as you tackle 3 new arenas either during the campaign or in the brand-new Gladiator mode.
Don the armour of a gladiator and enter the arena with your praetorian guard to win fame and fortune. Introducing the Gladiator character class to Expeditions: Rome, this DLC offers a new way to experience the game’s branching story through the 3 new gladiator sub-classes: as a tough and heavily armoured Murmillo, a highly mobile and cunning Retiarius, or a morale-manipulating Provocator.
Each region of the campaign now includes a unique arena, with their own questline featuring memorable champions and deadly new enemies, and a brand new Audience Approval system to add more flavour and tactical variety to Expeditions: Rome’s acclaimed combat.
Defeat the three champions to master the arenas and access randomised arena fights, or start the game in Gladiator Mode to skip directly to the new content and earn a unique trophy for the main game for your efforts.