Expeditions: Rome – Death or Glory
Przywdziej zbroję gladiatora i wkrocz na arenę, aby zdobyć sławę i fortunę w „Śmierci lub chwale”! Wciel się w nową klasę postaci, jaką jest gladiator, i zmierz się z 3 nowymi arenami w trakcie kampanii lub w zupełnie nowym trybie gladiatora.
Przywdziej zbroję gladiatora i wkrocz na arenę ze swoimi pretorianami, aby zdobyć sławę i fortunę. DLC wzbogaca Expeditions: Rome o klasę gladiatora, co wprowadza nowy sposób na poznanie rozgałęziającej się historii gry w ramach 3 nowych podklas gladiatorów: możesz wcielić się w twardego i ciężko opancerzonego murmillo, wysoce mobilnego i przebiegłego retiariusa lub manipulującego morale provocatora.
Każdy region kampanii zawiera teraz unikalną arenę z własną linią zadań, która zawiera zapadających w pamięć bohaterów, nowych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów, a także zupełnie nowy system zatwierdzania widzów, który nadaje Expeditions: Rome więcej smaku i taktycznej różnorodności.
Pokonaj trzech mistrzów, aby opanować areny i uzyskać dostęp do losowych walk na arenie, lub rozpocznij grę w trybie gladiatora, co pozwoli Ci przejść bezpośrednio do nowej zawartości i zdobyć za swoje wysiłki unikalne trofeum do głównej gry.