Expeditions: Rome - Soundtrack
The Expeditions: Rome soundtrack, composed by Hollywood and Game composer Thomas Farnon, features 29 incredible tracks of exclusively live-recorded music, using 2 orchestras and a range of talented soloists, for over an hour of listening pleasure.