Expeditions: Viking
Przygotuj się na historyczną przygodę! Logic Artists, twórcy Expeditions: Conquistador, z radością prezentują Expeditions: Viking.
Twoi zaufani towarzysze podążą za Tobą wszędzie, choćby wprost do samej Walhalli, jeśli taki wydasz rozkaz. Ale sama lojalność kompanów nie wystarczy, aby pozostawić po sobie tysiącletnie dziedzictwo. Stwórz oddział zdolnych wojów, zbuduj własny Drakkar, a następnie ruszaj za morze po bogactwo i sławę. Brytania czeka w nowym dziele Logic Artists pt. Expeditions: Viking.