Expeditions: Viking
Tarihî bir maceraya hazırlan! Expeditions: Conquistador oyununun yaratıcısı Logic Artists seni Expeditions: Viking ile tanıştırmaktan memnuniyet duyuyor.
Mütevazi bir Viking klanının yeni seçilmiş reisi olarak, tamamen sana ait bir köyün var. Ama adını tarihin rün taşlarına kazımak için büyük kudrete ve köyünün refahını ve şanını ilerletmek için muazzam servete ihtiyacın olacak. Artık İskandinav topraklarında kazanılacak çok şey kalmadı, bu nedenle gözlerini masalların ele geçirilmeye hazır hazinelerle dolu büyük bir adanın varlığından bahsettiği Batı'daki denizlere çevirmen gerekecek.
Güvenilir huskarlların o günkü emir bu olursa seni Valhalla'ya kadar takip eder ama bin yıl boyunca hatırlanacak bir miras bırakmak için sadakatten daha fazlasına ihtiyacın olacak. Şimdi saygın bir savaşçı grubu topla, bir gemi inşa et ve deniz boyunca servet ve şöhretini ara. Logic Artists'in Expeditions: Viking'inde Britanya seni bekliyor.
Kendi Viking reisini yarat! İstatistiklerin, becerilerin ve yeteneklerin rolünü belirlediği benzersiz karakter sistemimiz yoluyla karakterini oluştur.
Yağmalama mı, Ticaret mi? Vikingler yalnızca vahşi savaşçılar olarak değil, deneyimli tüccarlar olarak da bilinirdi. Servete ödülle mi ulaşacaksın, cezayla mı?
Savaş ve Siyaset: Viking, Pikt veya Anglus olursa olsun farklı gruplarla müttefik ol.