Exterminauts
Exterminauts is a co-op third-person PvE shooter using weaponized power tools and mad-science gadgets to exterminate alien pests. Take on MegaCorp contracts amid energy supremacy clashes, while aliens' thirst for Polymorphic Plasma disrupts plans. Punch in. Clean Up. Get Paid.
Forget the righteous battle cries of heroes. Here, combat is stripped down to a professional routine. Form a tight-knit trio of gritty, down-to-earth Exterminauts dealing with corporate honey traps and blood-soaked pest control. Every work order costs company money, so cover your crewmates, tally up your expenses, and survive your shift together.
Industrial-grade gunplay where your everyday tools are your firearms. Unleash a flood of firepower with heavy-duty utility and repair equipment repurposed for slaughter. Activate the multi-purpose OVERDRIVE system to turn typical blue-collar gear into devastating, alien-shredding weapons.
TIAN is a living world that fights back. You aren't just shooting bugs in an unchanging arena; you're invading a living, breathing ecosystem. With the alien threat always adapting to your squad's tactics, your 3-player team is forced to constantly communicate, reposition, and change strategies to survive this chaotic slugfest.