Extreme Bike Racing
Extreme Bike Racing to najlepsza gra 3D Bike Racing dla wszystkich grup wiekowych. Istnieją 3 etapy z 3 wyzwaniami na każdym etapie, w którym gracz musi stawić czoła różnym przeszkodom i trudnościom, aby ukończyć to wyzwanie.