Extreme Car Drift Simulator
Drift Caddesi'nde araba ile mükemmel bir drift oyununun keyfini çıkarın. Sizleri bekleyen drift araba ile keyifli vakit geçirmeniz mümkün. Drift oyunları, araba kullanmaktan daha ağır basar. O yüzden bu drift oyunu tam da hak ettiği yerde. Bu tarz harika drift simulator oyunu şimdiden herkesin favorisi olmaya aday.
Drift oyununda heyecanlı anlar yaşamak mümkün. En önemli hedef puan kazanarak kendinizi geliştirme şansı elde etmektir. Bunu başardıkça oyunda daha rahat ilerleyebilirsiniz. Araba oyunları olarak bilinen bu türü sevenlerin sayısı oldukça fazladır. Bunun için araba kullanmada mükemmel aşamalar vardır. Bu sayede tüm car drift oyuncuları eğlenme şansı yakalayabilir.
İlham verici anlar yaşamaya car max adıyla başlamanız mümkün. Ayrıca araba drift yapmanın da oldukça keyifli olduğunu bu oyunda daha iyi görebilirsiniz.
Drift yapan arabaların heyecanını yaşarken harika bir gün geçirebilirsiniz. Halihazırda kullanacağınız araç son derece drift yapmaya uygundur. Yani drift arabası kullanan oyuncu drifter gibi görünüyor. Ayrıca drift oyunları insanları mutlu eden ve güzel bir gün geçirmelerini sağlayan simülatör özelliklerine sahiptir.
Oyunu Drifter olarak oynayan kişiler drift arabalarını kişiselleştirmek istiyor. Tabi bunun için pistte başarı şart. Bu da ancak drift oyunlarında istenilen hedeflere ulaşılması ile mümkündür.
Drift oyunu gencinden yaşlısına herkesi büyüleyen bir içeriğe sahip. Özellikle araba oyunu kategorisinde kendine has yapısı ile dikkat çekiyor. Oyunda araba kullanmakta zorlanan kişiler, parkurda mükemmel işler çıkarabiliyor. Car max altyapısı bu konuda büyük güven veriyor. Eşsiz bir araba simülatör oyunu için araba sürüklenmesi doğru seçiminiz olacaktır. Bu drift oyununda kazandığınız paralar ile drift arabanızı araba rengi, cam rengi, süspansiyon gibi özelleştirmeniz mümkün.
Aracın birçok özelliğini değiştirerek ve yükselterek isteğinize uygun bir drift arabası yapabiliriz. Yeni aracınızla drift yapmak daha harika olacak.
Drift arabalarda akılcı benzin sistemi vardır. Yani aracın yakıtı bittiğinde şehrin belirli noktalarına ulaşmak gerekiyor. Bu sayede gaz alarak drifte devam edebilirsiniz. Drifter olarak oyundaki kişiler bu durumdan oldukça memnun. Drift oyunları bu özelliği sayesinde şimdiden herkesin bu konuda memnuniyetini kazanmış durumda.