Extreme Cycling Championship
Extreme Cycling Championship leverer en spændende blanding af realistisk fysik og arkadelignende intensitet. Spillerne tager rollen som elitekørere og navigerer gennem 12 forskellige og farlige miljøer – fra neonoplyste bylandskaber til ustabile vulkanske kredsløb.