Extreme Cycling Championship
Kejohanan Berbasikal Ekstrem memberikan gabungan fizik realistik yang mengujakan dan intensiti gaya arked. Pemain memainkan peranan sebagai penunggang elit, menavigasi 12 persekitaran yang pelbagai dan berbahaya—daripada pemandangan bandar yang diterangi cahaya neon hingga litar gunung berapi yang tidak menentu.