Extreme Cycling Championship Demo
Extreme Cycling Championship oferuje porywające połączenie realistycznej fizyki i intensywności w stylu arcade. Gracze wcielają się w elitarnych kolarzy, przemierzając 12 zróżnicowanych i niebezpiecznych scenerii – od skąpanych w neonach miejskich krajobrazów po niestabilne, wulkaniczne trasy.