Extreme Cycling Championship Demo
Extreme Cycling Championship; gerçekçi fizik ve arcade tarzı yoğunluğun heyecan verici bir harmanını sunuyor. Oyuncular, elit bisikletçilerin rolünü üstlenerek; neon ışıklı şehir manzaralarından volkanik ve tehlikeli pistlere uzanan, birbirinden farklı ve zorlu 12 ortamda mücadele ediyor.