Eyes Of Memes
Pod względem rozgrywki Eyes Of Memes to klasyczny horror indie, w którym musisz eksplorować lokację w poszukiwaniu zdjęć. Nie masz żadnej broni, zawsze jesteś bezbronny wobec mieszkańców tego miejsca, a jeśli ich napotkasz, ucieczka jest jedynym sposobem na ucieczkę.
Podczas wędrówki po tym dziwnym miejscu możesz odkryć mistyczne pigułki na oczy, które pozwolą ci spojrzeć przez zniekształcone umysły potworów.
Za pomyślne ukończenie poziomów otrzymasz punkty doświadczenia, które możesz wydać na odblokowanie nowych poziomów i przeciwników. Gra na wyższym poziomie trudności będzie wymagała więcej wysiłku, ale zdobędziesz dwa razy więcej doświadczenia.