Eyes Of Memes
Oynanış açısından Eyes Of Memes, resimleri aramak için mekânı keşfetmeniz gereken klasik bir bağımsız korku oyunudur. Herhangi bir silahınız yok, mekanın sakinlerine karşı her zaman savunmasızsınız ve onlarla karşılaşırsanız, kaçmak kaçmanın tek yoludur.
Bu tuhaf yerde dolaşırken, canavarların çarpıtılmış zihinlerine bakmanızı sağlayan mistik göz hapları keşfedebilirsiniz.
Seviyeleri başarıyla tamamladığınızda, yeni seviyelerin ve düşmanların kilidini açmak için harcayabileceğiniz deneyim puanları kazanacaksınız. Daha yüksek bir zorluk seviyesinde oynamak daha fazla çaba gerektirecek, ancak iki kat daha fazla deneyim kazanacaksınız.