Two new teams join the 2026 grid; Audi, taking over Sauber, and Cadillac, marking the arrival of the first major American car manufacturer in Formula 1.
Custom teams and career saves from the 2025 season do not transfer to the 2026 season. Konnersport or APXGP teams cannot be added to the 2026 season of Driver Career or My Team.
††Some final car models will release in a post-launch update; internet connection required.