To nye hold slutter sig til The Grid i 2026: Audi, der overtager Sauber, og Cadillac, som er den første store amerikanske producent i Formel 1, der bliver en del af spillet.
Tilpassede hold og gemte karrierespil fra sæsonen 2025 overføres ikke til sæsonen 2026. Holdene Konnersport eller APXGP kan ikke føjes til sæsonen 2026 i Driver Career eller My Team.
††Nogle endelige bilmodeller udgives i en opdatering efter lanceringen. Internetforbindelse er påkrævet.