Dwa nowe zespoły dołączają do pola startowego w 2026 roku; Audi przejmujące Saubera, oraz Cadillaca, co oznacza pojawienie się pierwszego dużego amerykańskiego producenta bolidów w Formule 1.
Niestandardowe zespoły i zapisane stany kariery z sezonu 2025 nie przejdą na sezon 2026. Zespołów Konnersport i APXGP nie można dodać do sezonu 2026 kariery kierowcy ani trybu Mój zespół.
††Niektóre z ostatecznych modeli bolidów ukażą się w popremierowej aktualizacji. Wymagane jest połączenie z Internetem.