Konnersports arv står på spil, da en dramatisk begivenhed kaster holdet ud i kaos. Kan du kæmpe imod og omsider give dig selv med i kampen om verdensmesterskabet? Derudover kan du tage Konnersport’s Legacy hinsides Braking Point-historien – For første gang nogensinde kan du forlænge din Konnersport-oplevelse med andre spiltyper. Når du er færdig med Braking Point, kan du føre holdet ind i Driver Career eller My Team.