Stawką jest dziedzictwo Konnersportu, ponieważ dramatyczne wydarzenie doprowadza zespół do chaosu. Czy zdołasz się otzrąsnąć i w końcu powalczyć o mistrzostwo świata? Dodatkowo wykorzystaj dziedzictwo Konnersportu poza „Drogą do sławy” – po raz pierwszy możesz rozszerzyć swoją przygodę z Konnersportem dzięki innym trybom gry. Po ukończeniu „Drogi do sławy” przejdź do trybu Kariera kierowcy lub Mój zespół.