Takımda kaos yaratan dramatik bir olay nedeniyle Konnersport’un varlığı tehlikede. Buna karşı koyup nihayet Dünya Şampiyonası için iddialı konuma gelebilecek misiniz? Ayrıca Konnersport’un Mirasını, Braking Point Hikayesinin Ötesine Taşıyın. Bugüne kadar ilk kez Konnersport deneyiminizi diğer oyun modlarına taşıyabilirsiniz. Braking Point’i bitirdikten sonra takımı Driver Career veya My Team’e ekleyin.