The Exclusive Scenarios Pack offers 12 unique challenges, including both starting grid and race moments, that will put even the most strategic Team Principal to the test.
Face an entirely new challenge as you take on the hottest temperatures that Qatar can offer. Managing tyres won’t be easy, but can you make the right calls to lead your team to victory?
How will you fare against the other teams when all 20 cars on the grid are set to the same performance? With everyone on an equal footing, there’s nowhere to hide and your decisions alone mean the difference between success and failure.
Race day is here, but every team is facing the lights unprepared. Driver confidence is low across the whole grid and anything can happen, from poor racecraft to incidents on track. Can you create a strategy that boosts your driver’s confidence and guides them to a solid finish?