Whether it’s taking control of Aston Martin at Monaco and trying to get Alonso his first win of the season or trying to keep McLaren in the points after a chaotic Australian GP, Race Moments challenges you to make those defining split-second decisions in the moments that matter.
Feel the emotional highs and lows of the drivers as they compete for victory. A spin, pit stop error or failed overtake may affect your driver’s confidence. Weigh up the risks and use the new Driver Tactics options to instruct your drivers on how to approach the racing action and come out on top of important battles for positions.
Hire an experienced Sporting Director, opening up the ability to manage your pit crew’s training regime and hone their skills, crucial for a successful race weekend, avoiding costly errors and winning the Fastest Pit Stop award.