F1 Manager 2023
Niezależnie od tego, czy przejmujesz kontrolę nad zespołem Aston Martin w Monaco i próbujesz zapewnić Alonso pierwsze zwycięstwo w sezonie, czy starasz się utrzymać McLarena na punktowanej pozycji podczas chaotycznego Grand Prix Australii, tryb Zdarzenia podczas wyścigu rzuca Ci wyzwanie: musisz podejmować błyskawiczne decyzje w najważniejszych momentach rywalizacji.
Zatrudnij doświadczonego dyrektora ds. sportowych, aby zyskać możliwość ustalania harmonogramu szkoleń załogi boksu i dać jej możliwość doskonalenia umiejętności – dzięki temu zwiększysz swoje szanse na zwycięstwo podczas weekendu wyścigowego, unikniesz kosztownych błędów, a może nawet zdobędziesz nagrodę Fastest Pit Stop.