All DLC Bundle
♦ Faeria Premium Edition - Maximize your time spent in Faeria with DOUBLE XP, more deck slots, special cosmetics and more!
⃰ This content can also be unlocked through in-game progression. This does NOT unlock special cosmetic content earned through Tournaments, Season Play, or offered through other DLC packs.