Avatars Pack
Bu DLC, oyunda ilerleyerek de açılması mümkün olan bütün Avatar görünüm ögelerini anında açar.
Bu pakette halihazırda oyunda mevcut olan 50+ Avatar bulunur ve ileride oyuna eklenecek yeni Avatarlar paket içeriğine de dâhil edilecektir.