Chronicles of Gagana DLC
This victory is short-lived, however, as the climate begins to slowly deteriorate, and extreme winds soon blow over the world of Faeria..
In search for a solution to this new, impending cataclysm, the crew of the Gagana ventures out into uncharted territory.
They will encounter new civilizations, new continents, new creatures.... and in the end: the Treasures of Gagana.
Find and accumulate powerful new Treasure cards that can also be played in Pandora mode.
The Mecha are a brand new subtype introduced with the Chronicles of Gagana. The Mecha are a sentient race of machines that the crew of Gagana will encounter on their voyages.
Chronicles of Gagana also includes a brand new battlefield background, or shore, which represents the capital city of the Mecha - Heartforge.