Elements DLC
The Elements puzzle pack for Faeria contains 40 additional brain-twisting challenges for you to complete.
Your usual puzzle master, Jalmyr, has stepped aside to allow the elements to take over.
You can also earn the exclusive 'Elements' card back.if you’re somehow able to complete a selection of the most difficult puzzles inside.
A few of the puzzles in Elements feature powerful combo decks popularized by expert Faeria players.
If you’re a fan of interesting puzzles to solve in Faeria, you’ll love challenging the Elements.