Fall of Everlife DLC
Emperor Kaios has consumed the Fruit of Everlife, unleashing a terrible corruption into the Oversky. Band together with the Yaks and Rakoans to fight it off!
The Fall of Everlife expansion features the powerful CORRUPT keyword. Corrupt does something the first time this creature moves onto enemy land any turn after it is played.
Fall of Everlife is the first expansion to introduce subtypes into Faeria. Subtypes provide additional synergy between the creature cards in your deck. Finally, you can summon a herd of yaks to dominate your opponent.
Fall of Everlife also adds a unique Avatar, Orb, Well and Card Back to your collection.