Fall of Everlife DLC
İmparator Kaios Sonsuz Hayat Meyvesini yedi ve Oversky’a korkunç bir yozlaşma dalgası saldı. Yak'lar ve Rakoan'lar ile birlik ol ve bu dalgayı defet!
Bu yeni kartlar en yeni oyun mekanikleri ve anahtar kelimeler ile geliyor. Bunlardan biri, son derece güçlü olan CORRUPT: Bu kart oynandıktan sonraki herhangi bir elde, yaratık düşman topraklarına ilk hareket ettiğinde bir etki oluşur.
Fall of Everlife, Faeria’ya yeni ALT TÜRLER de getiriyor. Alt türler, destendeki yaratık kartları arasında ekstra sinerji olmasını sağlar. Son olarak, bir Yak sürüsü çağırarak rakibini domine edebilirsin.