Faeria – Zestaw Premium
♦ Faeria – Edycja Premium: Maksymalnie wykorzystaj czas spędzony w Faerii dzięki PODWÓJNEMU DOŚWIADCZENIU, większej liczbie miejsc na talie, wyjątkowym przedmiotom kosmetycznym i nie tylko!