Premium Edition DLC
Premium Faeria deneyimini yaşa. Bu paket kullanıcıya hızlandırılmış ilerleme ve özel ögeler sağlar. Faeria’da geçirdiğin zamanı, İKİ KAT XP, daha fazla deste yeri, özel görünüm ögeleri ve daha fazlasıyla en etkili şekilde kullan!
Faeria’da edindiğin XP, kartlarını biriktirmenin temel yoludur. Burada kart paketleri satın almak yok; hepsini oyunu oynayarak elde edeceksin.