Faily Brakes 2
Sprawdź swoje umiejętności w ekstremalnym wyzwaniu w Faily Brakes 2! Bez hamulców i z mnóstwem przeszkód liczą się tylko refleks i spryt – inaczej czeka cię totalna katastrofa.
Sprawdź swoje umiejętności w ekstremalnym wyzwaniu w Faily Brakes 2! Bez hamulców i z mnóstwem przeszkód liczą się tylko refleks i spryt – inaczej czeka cię totalna katastrofa. Omijaj auta, taranuj przeszkody i wykorzystuj potężne ulepszenia, aby przetrwać chaos. Jak długo zdołasz utrzymać się na trasie, zanim wszystko wymknie się spod kontroli?
Bez względu na to, czy uwielbiasz wyścigi arkadowe, demolkę, czy szybką jazdę, Faily Brakes 2 zapewnia nieprzerwaną akcję i dawkę adrenaliny. Zapnij pasy, trzymaj się mocno i sprawdź, jak długo uda ci się przetrwać!