Faily Brakes 2
Faily Brakes 2'de hız dolu olağanüstü bir hayatta kalma savaşı seni bekliyor. Fren yok, engellerin ise sonu gelmiyor! Felaketten kaçınmak için reflekslerini konuşturmalı ve arabanı stratejik sürmelisin. Trafikten kaç, engelleri delip geç ve güçlü yükseltmelerle kargaşanın ortasında hayatta kal. Kaos seni yakalamadan ne kadar süre yolda kalabileceksin?
Arcade yarışı severler, yıkım ve karmaşa tutkunları ve yüksek hız peşinde koşanların çok seveceği Faily Brakes 2, kesintisiz aksiyon ve adrenalin dolu bir eğlence sunuyor. Kemerini bağla, sıkı tutun ve ne kadar hayatta kalabileceğini gör!