Small Coin Pack
1.000 coin (Faily Brakes 2'de harcayabileceğin oyun içi para birimi) kazanmak için bu coin paketini satın al. Oyun içinde yükseltmeler, canlanmalar ve loot box'lar satın alabilirsin!