Fall Guys - 12500 Show-Bucks
Køb 12500 Show-Bucks, Fall Guys' premium in-game valuta, som kan bruges til at købe kosmetik som fx kropsfarver, kropsmønstre, kostumer, faceplates, emotes og celebrations til din Fall Guy.