Fall Guys - 12500 de Show-Bucks
Cumpără 12.500 de Show-Bucks, moneda premium din jocul Fall Guys, care poate fi folosită pentru a cumpăra conținut estetic precum culori pentru corp, modele de corp, costume, măști, animații și sărbătoriri pentru personajul tău din Fall Guys.