Fall Guys - 13500 Show-Bucks
Buy 13,500 Show-Bucks, Fall Guys' in-game premium currency that can be used to buy cosmetics like body colors, body patterns, Costumes, Faceplates, Emotes, and Celebrations for your Fall Guy.