Fall Guys - 13500 Show-Bucks
Beli 13,500 Show-Bucks, mata wang premium dalam permainan Fall Guys yang boleh digunakan untuk membeli kosmetik seperti warna badan, corak badan, Kostum, Plat Wajah, Emote dan Sambutan untuk Fall Guy anda.