Fall Guys – 2.800 Show-Bucks
Køb 2.800 Show-Bucks. Show-Bucks er Fall Guys' valuta i spillet, som kan købes. Du kan bruge dem på kosmetiske genstande som f.eks. kropsmaling, kropsmønstre, kostumer, ansigter, emotes og jubelscener til din Fall Guy.