Fall Guys - 5.000 Show-Bucks
Oyun içinde Fall Guy'ına gövde rengi, gövde deseni, Kostüm, Yüz Kaplamaları, İfade ve Kutlama gibi kozmetikler almak üzere kullanabileceğin, Fall Guys'ın oyun içi premium para birimi olan 5.000 Show-Bucks satın al.