Fall Guys - 600 Show-Bucks
Oyun içinde Fall Guy'ına gövde rengi, gövde deseni, Kostüm, Yüz Kaplaması, İfade ve Kutlama gibi kozmetikler almak üzere kullanabileceğin, Fall Guys'ın oyun içi premium para birimi olan 600 Show-Bucks satın al.