Fall Guys - Pakiet Sir Koks
Unicestwij lub okiełznaj parę smoków dzięki tej pięknej złoto-węgielnej zbroi! Nadszedł czas na swawole! Zawartość: Sir Koks (cały strój) Rewia mody (emotka) 1000 show-dolców!