Fall Guys
Fall Guys har en virtuel valuta, der kaldes for Show-Bucks, som du kan købe i Epic Games Store eller i butikken i spillet. Fall Guys har også forskellige pakker med kosmetiske genstande til spillet samt Show-Bucks.
Spillere kan bruge Show-Bucks, som de har købt eller optjent (via sæsonkortet), til at købe kosmetiske genstande og sæsonkort i spillets Item Shop.
Når du spiller Fall Guys via Epic Game Store, anvendes Epic Games' betalingsplatform til alle køb i appen. Spillets butik omdirigerer brugeren til platformens butik, hvor købene kan gennemføres. Når du spiller på andre platforme, kan der blive anvendt andre betalingsplatforme.
Spillere behøver ikke at købe noget indhold for at spille Fall Guys. Alle køb er valgfrie og giver kun kosmetiske fordele.